Po pracy 40-tka☁️

Wtorek, 12 grudnia 2023 · dodano: 12.12.2023 | Komentarze 2

Jak wcześniej wspominałem postanowiłem że gdy będę zaliczał zimową pora rundkę po pracy rowerem MTB to obniżam minimum kilometrów z 50 do 40 ze względu na czas potrzebny do zaliczenia kilometrów a robi się szybko ciemno a ja nie lubię jeździć na lampkach.Ostatnie dwa tygodnie bez roweru ze względu na warunku panujące w mojej okolicy a dziś wyruszyłem na rundę gdzie przy okazji testowałem nowe spodnie ALE CYCLING R-EV1 Nordik 2.0 które miałem założone jako jedyna warstwa na dole i dały radę a zaczynam jazdę od DDR-ki na Żarowo gdzie odbijam do Grzędzic na cmentarz wiejski a następnie DDR-ką jadę do Zieleniewa przez Lipnik i zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie.

Nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie.
Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i odbijam na fragment nowej ścieżki rowerowej na razie do Jęczydołu bo reszta w budowie,po zaliczeniu 2 km w terenie jadę do Kobylanki aby skierować się do Reptowa.

Na koniec pozostało wrócić do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko aby do Stargardu dojechać przez Lipnik.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,