• Temperatura -3.0°C

50-tka po pracy ⛅️☁️

Poniedziałek, 27 listopada 2023 · dodano: 27.11.2023 | Komentarze 1

50-tka po pracy na MTB to już chyba ostatnia bo zajmuje zbyt długo czasu na ciężkim rowerze,wyjechałem o 13:00 a w domu byłem 15:45 chyba będę musiał skrócić dystans na czas zimy do 40 kilometrów.Dziś rozpocząłem od DDR-ki na Żarowo a następnie jadę wydłużoną drogą do Sowna zaczynając od Lubowa a po drodze zaliczam jeszcze Rogowo i Poczernin zanim wjeżdżam w las na drogę pożarową 32 w kierunku Wielgowa.
W drodze do Poczernina
W drodze do Poczernina © strus

Z DP 32 wjeżdżam na DP 40 i gdy dojechałem do krzyżówki z DP 24 odbijam w nią bo była bardziej sucha ale niestety tylko do torów PKP a później męczyłem się 600 m z piachem i dużymi kałużami zanim dojechałem do Zdunowa gdzie wjechałem na DP 45 którą dojechałem do szutrówki prowadzącej do Niedźwiedzia gdzie trwa wielka wycinka drzew ,część zebrana a druga tak ilość leży do zebrania.
Dojazd pożarowy 24 w kierunku torów w Zdunowie
Dojazd pożarowy 24 w kierunku torów w Zdunowie © strus
Na
Na "800 plus" © strus
Przed Zdunowem słońce schowało się i temperatura zaczęła spadać gdy byłem w Morzyczynie do którego dojechałem z Niedźwiedzia przez Reptowo wynosiła już minus trzy a mi pozostało wrócić do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,DP24,Zdunowo,DP45,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,