Pora na zimę⛅️

Niedziela, 26 listopada 2023 · dodano: 26.11.2023 | Komentarze 1

Kolejna długa przerwa bez roweru spowodowana przez prace na dwunastą godzinę a gdy miałem pierwszą zmianę to ciągle padało jedynie sobota tydzień temu nadawała się na jazdę ale małżonka wybrała spacer i zakupy w Szczecinie a dziś gdy wstałem rano termometr pokazywał minus cztery czyli nadeszła zima więc wybrałem rower MTB chodź udało by się zaliczyć 50-tkę w lepszym tempie na szosie.Pierwsze trzy kilometry w terenie zaliczyłem dojeżdżając do Zieleniewa przez Giżynek i Kunowo a tam zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie było bardzo dużo ludzi spacerujących i trzeba było ostrożnie jechać a nawet żeglowano po jeziorze.
Róża w drodze do Kunowa
Róża w drodze do Kunowa © strus
Zimowe
Zimowe "żagle" na jeziorze Miedwie © strus
Zaliczam promenadę i jadę wzdłuż jeziora przez las do Jęczydółu gdzie po 500 metrach ponownie wjeżdżam na leśne ścieżki i jadę nimi do przejazdu pod S10 w okolicy Niedźwiedzia gdzie zaczynam drogę powrotną od dojazdu do Reptowa gdzie odbijam na drogę pożarową 32 i jadę wydłużoną drogą do Cisewa przez Wielichówko.
Nieznany obiekt w okolicy Motańca
Nieznany obiekt w okolicy Motańca © strus

W Cisewie w moim punkcie kontrolnym co do kilometrów okazało się że mogę wracać od razu do domu i będzie zaliczona pięćdziesiątka więc asfaltową pożarówką jadę do Miedwiecka a na konie dojazd do DDR-ki w Zieleniewie i przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,DP50.DP48,
DP 50,Niedźwiedź,Reptowo,DP 32,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.