Prawobrzeże Szczecina ☀️

Środa, 16 sierpnia 2023 · dodano: 16.08.2023 | Komentarze 3

Rano wyjazd do Szczecina na Pomorzany i Turzyn a gdy wróciłem do Stargardu było prawie południe a ja zjadłem dopiero śniadanie i po nim wyruszyłem ale z małą ochota czułem się zmęczony ale pewnie gdybym został w domu skończyło by się spaniem więc wyruszyłem do Kluczewa a następnie do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Po żniwach w Skalinie
Po żniwach w Skalinie © strus
DDR-ką jadę do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę tam przedostaję się na drugą stronę S10-ki i obieram kierunek na Zdunowo przez Niedźwiedź a na prawobrzeżu robię małe kółeczko i wracam do Niedźwiedzia aby rozpocząć standardową drogę powrotną wydłużoną o Cisewo a gdy dotarłem ponownie do Zieleniewa to już prosto do Stargardu przez Lipnik.

Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,
Zdunowo,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.