Po Gdańskiej wycieczce ☀️

Niedziela, 20 sierpnia 2023 · dodano: 20.08.2023 | Komentarze 2

Po dziewięciu letniej przerwie zrobiliśmy sobie sobotni wypad na obiad do Gdańska żeby zobaczyć jak się miasto zmieniło a się zmieniło ,wróciliśmy prawie 23.00 i mimo że zaliczyliśmy 20 km w upale spać się nie chciało że zaliczyliśmy jeszcze film ale za to wstaliśmy o 10.00 co mi się nie podobało bo zostało mało czasu do 14.00 o której była impreza rodzinna więc zostało mi czasu ledwie na pięćdziesiątkę.
Gdańsk - Ratusz Głównego Miasta,Fontanna Neptuna,Dwór Artusa
Gdańsk - Ratusz Głównego Miasta,Fontanna Neptuna,Dwór Artusa © strus
Gdańsk - Brama Wyżynna
Gdańsk - Brama Wyżynna © strus
Jak pięćdziesiątka to pojechałem po jednej z tras którą zaliczam po pracy aby nie patrzeć na licznik i liczyć kiedy pokaże się piątka z przodu.Pojechałem przez Kluczewo do Golczewa a następnie do gminy Kobylanka i wróciłem do Zieleniewa przez Cisewo i na koniec prosto do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,