Z małżonką przed zapowiadanymi opadami⛅️

Wtorek, 15 sierpnia 2023 · dodano: 15.08.2023 | Komentarze 1

Dziś nie było dwóch etapów jak to często w niedziele wolną od pracy bywało bo po nocnych burzach zapowiadano kolejne na piętnastą i około jedenastej wyruszyliśmy razem do Kluczewa przez Oś.Pyrzyckie i kierujemy się do strefy przemysłowej z której wyjeżdżamy w Warnicy i jedziemy przez Dębice do Koszewa ,mimo gorąca po nocnych opadach jeszcze dużo wody na drogach pod drzewami a nawet błota przez Warnicami.
Kierunek Koszewo
Kierunek Koszewo © strus

Kolejny odcinek trasy to dojazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie między innymi przez Koszewko i Kunowo a w Morzyczynie odbijamy na nową drogę bezpośrednią do Reptowa gdzie okazało się że jest gotowa nowa DDR-ka ale nie wiem jak ją połączą ze starą ,pewnie będzie trzeba przeprowadzić rower przez ulicę Szczecińską.
Nowa DDR-ka w Morzyczynie do Reptowa
Nowa DDR-ka w Morzyczynie do Reptowa © strus
Nad S 10 w Morzyczynie
Nad S 10 w Morzyczynie © strus
Zaliczamy kółeczko po gminie Kobylanka i wracamy do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i wracamy przez Lipnik do Stargardu w ciemnych chmurach z których nie spadła nawet kropla deszczu a opady niby mają być około 22 -ej przez te błędne prognozy wróciliśmy za szybko.

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,