Przed zapowiadanymi opadami⛅️

Sobota, 29 lipca 2023 · dodano: 29.07.2023 | Komentarze 3

O dziesiątej wyjechałem i niby miałem czas  do trzynastej bo wtedy miał spaść pierwszy obfity deszcz więc nie było co myśleć o jakiś trasach tylko zaliczam standardową trasę zaczynając od Kluczewa i gdy dojechałem do Golczewa zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej gdzie po DDR-kach jeździło sporo rowerzystów przeważnie rodzinne co się chwali.Gdy wróciłem do Golczewa jadę do Skalina a następnie przez Wierzchląd i Kunowo melduje się na DDR-ce w Zieleniewie i jadę nią do końca zaliczając Morzyczyn i Kobylankę a w Motańcu przejeżdżam na drugą stronę S10 i przez Kałęgę jadę do Niedźwiedzia aby tam zacząć trasę powrotną do Stargardu oczywiście wydłużona drogą Przez Reptowo i Cisewo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i pozostało wrócić do domu przez Lipnik .Jak się okazało pierwsza fala deszczowych chmur"odbiła się" od jeziora Miedwie i poszła na Goleniów a w Stargardzie tylko mały deszcz ale nadchodzi druga fala.

Pierwsza fala deszczu
Obiadek koni w Reptowie
Obiadek koni w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : Przed zapowiadanymi opadami⛅️

| 19:57 sobota, 29 lipca 2023 | linkuj Ja się dzisiaj kręciłam na południe od Szczecina i też burza mnie ominęła.
| 18:53 sobota, 29 lipca 2023 | linkuj Jak widać Darku dla Ciebie burzowe prognozy pogody nie były zbyt odstraszające skoro zdobyłeś się na tak długą wycieczkę ponad 62 km w świetnym tempie. Konie urocze.
| 16:30 sobota, 29 lipca 2023 | linkuj Piękne konie w Szczecinie była konkretna burza dobrze, że wreszcie popadało.