Po Dolnośląskich wojażach ⛅️

Czwartek, 27 lipca 2023 · dodano: 27.07.2023 | Komentarze 4

Tak jak w 2022 roku pojechaliśmy na osiem dni na Dolny Śląsk i chyba będzie trzeba znowu tam pojechać bo jeszcze jest wiele pięknych miejsc w okolicy Jeleniej Góry gdzie sypialiśmy   a zwiedziliśmy 2023 roku:
Dzień 1 - Jelenie Góra - 7 km pieszo [późno dojechaliśmy - 16.00]
Dzień 2 - Szklarska Poręba -Śnieżne Kotły - Szrenica - Kamieńczyk 26 km pieszo
Dzień 3 - Görlitz ,Zgorzelec - 18 km pieszo
Dzień 4 - Szklarska Poręba-Wysoki Kamień,,Cieplice 16 km pieszo
Dzień 5 - Liberec - 13 km pieszo
Dzień 6 - Kowary - 13 km pieszo
Dzień 7 - Karpacz-Śnieżka - 20 km pieszo
Dzień 8 - Wrocław - 15 km pieszo
Śnieżne Kotły
Śnieżne Kotły © strus
Kowary - Park Miniatur -Zamek Książ
Kowary - Park Miniatur -Zamek Książ © strus
Wczoraj przejechałem ledwo 6 kilometrów bo lał deszcz niezapowiadany i wróciłem a dziś pojechałem w skrócie do Szczecin Dąbia przez Kijewko a zacząłem od DDR-ki przy szczecińskiej na której w Lipniku zrobili utrudnienie dla rowerzystów bo postawili znak koniec DDR-ki aby z pola mogły wyjeżdżać auta z pierwszeństwem.Jadę do Kobylanki gdzie odbijam na Bielkowo w którym wjeżdżam na DW 120 i kieruje się do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań aby tam skierować się na prawobrzeże Szczecina.

Po chwili na DW 119 odbijam w lewo i kieruję się do DDR-ki przy Trzcinowej i jadę nią do Kijewka a tam tym razem jadę do Dąbia przez Kijewo w którym chwile popadał deszcz aż na chwilę skryłem się pod drzewem przy budowanym kościółku.
Jakiś cham!!!
Jakiś cham!!! © strus
Szutrowy odcinek DDR-ki [1 km]
Szutrowy odcinek DDR-ki [1 km] © strus
Dojazd do ul.Dąbskiej
Dojazd do ul.Dąbskiej © strus
Parafia św. Jadwigi Królowej w Szczecinie
Parafia św. Jadwigi Królowej w Szczecinie © strus
Pomorską dojeżdżam do Dąbia i kieruje się do kładki nad A6 aby dojechać do Wielgowa żeby przez Zdunowo dotrzeć do Niedźwiedzia w którym chciałem uzupełnić picie i się rozczarowałem bo sklep był zamknięty jak i następne dwa w Reptowie i z pustym bidonem wracałem do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo a później już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Kijewko,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,