Czarna Łąka⛅️

Poniedziałek, 17 lipca 2023 · dodano: 17.07.2023 | Komentarze 4

Dziś miałem trochę więcej czasu dlatego wybrałem rower górski aby w końcu pojeździć gorszej jakości a przede wszystkim po lesie do którego wjechałem w Poczerninie a tam dojechałem DDR-ką na Żarowo gdzie odbiłem na Lubowo i Rogowo.Po pierwszych trzech kilometrach leśnymi drogami wyjeżdżam na chwilę na "Chociwelkę" aby na krzyżówce z DW 141 odbić na "rowerostradę" czyli DP 18 do Bącznika gdzie przystanąłem przy ruinie młyna wodnego z bardzo małą ilością przepływającej wody.
DP 18 - Rowerostrada do Bącznika
DP 18 - Rowerostrada do Bącznika © strus
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny XVII wiecznego młyna wodnego na rzeczce Wisełka.
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny XVII wiecznego młyna wodnego na rzeczce Wisełka. © strus
Wracam na główną drogę i jadę do leśniczówki w Pucku po drodze zahaczam o więżę widokową w dolinie rzeki Iny a następnie kieruje się nad jezioro Dąbie w Czarnej Łące aby pokręcić wzdłuż jeziora i zjechać do Załomia.
Wieża Widokowa 14 metrów - Dolina Iny

Kładka nad A6 w Kliniskach © strus
Czarna Łąka - Widok na Szczecin
Czarna Łąka - Widok na Szczecin © strus

Do Załomia zjechałem przez Trzebuskie Łęgi i skierowałem się na wiadukt leśny nad A6 po zjechaniu kieruje się na Wielgowo DP 43 i próbuje uzupełnić napoje ale nie skutecznie i na ostatnich oparach wjeżdżam na DP 40 z którego odbijam na DP 32 do Reptowa gdzie  bez problemów zaliczam "flaszkę" na miejscu a drugą biorę na ostatnie kilometry.
Na leśnym wiadukcie nad A6
Na leśnym wiadukcie nad A6 © strus
Dojazd pożarowy 43 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 43 w kierunku Wielgowa © strus
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Sowna
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Sowna © strus
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Reptowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Reptowa © strus
Po kupach jadę nową drogą do Morzyczyna i na koniec wracam na DDR-kę w Zieleniewie aby pojechać do domu przez Lipnik
Młode bociany w Reptowie
Młode bociany w Reptowie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW142,DP18,Bącznik,Łęsko,Pucko,Kliniska Małe,Kliniska Wielkie,Pucice,Czarna Łąka,
Trzebuskie Łęgi,Załom,DP 43,Wielgowo,DP40,DP32,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.