Prawobrzeże Szczecina⛅️

Niedziela, 16 lipca 2023 · dodano: 16.07.2023 | Komentarze 4

Wczorajszy wypad do Szczecina na długi spacer nie udała się bo wysoka temperatura [33] nie sprzyjała temu więc zaliczyliśmy "Manekina" i zrobiliśmy uzupełniające zakupy na nadchodzący urlop a dziś tylko solo pojechałem na prawobrzeże szczecina prawie tą samą trasą co ostatni chodź początek był inny i ledwo przejechałem około 6 km i w Golczewie załapałem się na ostatnie krople deszczu który zostawił bardzo mokre ślady w Skalinie a przed wyjazdem sprawdzałem prognozy i żadne i zapowiadały opadów po jedenastej godzinie.
Z tej chmury był deszcz w Skalinie
Z tej chmury był deszcz w Skalinie © strus
Spokojny przejazd przez mokrą drogę a przed Wierzchlądem nie było już śladów po opadach,jadę do DDR-ki w Zieleniewie a nią do Bielkowa gdzie wjeżdżam na DW120 i kieruję się przez Nieznań do Kołbacza w którym melduje się na ścieżce rowerowej i jadę do Śmierdnicy.

Ze Śmierdnicy jadę do DK 10 w Płoni i wydłużam przejazd do Zdunowa przez Sławociesze i Wielgowo aby zacząć drogę powrotną standardową zaczynając od Niedźwiedzia a następnie przez Cisewo i Miedwiecko wrócić na DDR-kę w Zieleniewie i przez Lipnik wrócić do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchlą,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.