Wielgowo przez Sowno z Iwonką ⛅️

Niedziela, 30 lipca 2023 · dodano: 30.07.2023 | Komentarze 2

Miały być dwa etapy ale Iwonka się wyrobiła z przygotowaniem obiadu i od razu pojechaliśmy razem zaczynając od DDR-ki na Żarowo następnie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin a tam kierujemy się leśną drogą do dojazdu pożarowego 32 która zmienia się w DP 40 i udajemy się na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Wielgowo a przed Poczerninem przywitały nas ciemne chmury.
Ciemne chmury nad Poczerninem
Ciemne chmury nad Poczerninem © strus
Dojazd pożarowy nr 40 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy nr 40 w kierunku Wielgowa © strus
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40 © strus
W Wielgowie kierujemy się do drogi asfaltowej w Zdunowie która doprowadzi nas do Niedźwiedzia a dalsza droga to moja wydłużona standardowa droga powrotna która zaczyna się w Reptowie i prowadzi przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią prosto do domu przez Lipnik.
kolejne konie w Reptowie
Kolejne konie w Reptowie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,