Skrajem prawobrzeża z Iwonką ☀️

Niedziela, 21 maja 2023 · dodano: 21.05.2023 | Komentarze 4

Dziś prawie powtórka trasy chodź przy wysokiej temperaturze i z małżonką i z dużym tłokiem na wszystkich ścieżkach rowerowych oraz z zaliczeniem 10 kilometrów w terenie.Początek to dojazd do nowej DDR-ki przy Barnima a nią pod S10 w Golczewie przez Giżynek i odbijamy na żużlówkę i drogę techniczną wzdłuż S10 i jedziemy do Kunowa.
Żużlówka wzdłuż S10
Żużlówka wzdłuż S10 © strus
Z Kunowa dojeżdżamy do DDR-ki w Zieleniewie a nią jak wczoraj solo jedziemy do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylance a następnie DW 120 do Kołbacza aby wjechać na DDR-kę do Śmierdnicy.
Kołbacz -wjazd na DDR-kę do Śmierdnicy
Kołbacz -wjazd na DDR-kę do Śmierdnicy © strus
Gdy ścieżka rowerowa  kończy się aby nie jechać DW 119 do Płoni odbijam na Jezierzyce i kierujemy się do DDR -20A którą małżonka po remoncie jeszcze nie jechała i wyjeżdżamy na DK 10 i odbijamy w stronę Zdunowa ale wybieramy "szutrówkę" do Niedźwiedzia zamiast drogi asfaltowej.
Ścieżka rowerowa 20 A w stronę Płoni
Ścieżka rowerowa 20 A w stronę Płoni © strus
Szutrówką do Niedźwiedzia
Szutrówką do Niedźwiedzia © strus
Małżonka oznajmiła w Reptowie że nie chce wracać do Stargardu zatłoczoną DDR-ką więc mieliśmy wracać przez Cisewo ale w ostatniej chwili zaproponowałem jazdę do Morzyczyna nowo budowaną drogą.Gdy dojechaliśmy do budowy okazało się że na drodze jest nówka asfalt na 1,7 km drogi czyli do wiaduktu nad S10,brakuje jeszcze ścieżki rowerowej ale to żadne utrudnienie a  za wiaduktem trwa budowa około 500 m .
Nowa droga łącząca Reptowo z Morzyczynem
Nowa droga łącząca Reptowo z Morzyczynem © strus
Kładka nad S10 w Morzyczynie
Kładka nad S10 w Morzyczynie © strus
Na DDR-kę w Zieleniewie dojechaliśmy równoległą ulicą Długą i dalej prosto do domu w małym tłoku.Kiedy zrobiła się extra pogoda to od jutra druga zmiana,może coś zakombinuje aby coś pokręcić.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Jezierzyce,