• Kalorie 1913kcal

Terenowo po deszczu☁️

Środa, 24 maja 2023 · dodano: 24.05.2023 | Komentarze 3

Mimo wolnego dnia i wczorajszego planu na rundkę do Niemiec dzisiejsza deszczowa pogoda spowodowała że dopiero po piętnastej wyjechałem i nie było mowy o 120 km więc wybrałem rower mtb i postanowiłem zaliczyć jak najwięcej terenu.Pojechałem polną drogą do Grzędzic gdzie wjechałem na DP 31 które zmieniło się na DP 30 aby wyjechać przed Sownem.Siedmiokilometrowy odcinek dał mi bardzo popalić bo około 4,5 km to luźny piach i masa gałęzi po wywózce drzewa z lasu i kilkukrotnie rower zakopał się w piachu.
DP 31 w kierunku Sowna
DP 31 w kierunku Sowna © strus
DP 30 w kierunku Sowna
DP 30 w kierunku Sowna © strus
1,5 kilometra przez Sowno i ponownie na leśnej ścieżce dojazdowej do DP 32 aby z niej wjechać na DP 40 do Wielgowa ,tym razem nie skorzystałem z nowej DP 24 i pojechałem po staremu wyjeżdżając przy stacji PKP w Zdunowie i przejeżdżam koło szpitala i tym razem inaczej nie jadę DP 45 tylko leśnymi drogami do Płoni gdzie nie mogłem wjechać na DK 10 bo był straszny ruch,więc skorzystałem z przejazdu pod drogą krajową wzdłuż rzeki Płoni.
Krzyżówka DP 32 z DP 40
Krzyżówka DP 32 z DP 40 © strus

Z DK 10 trzeba uciekać bo od krzyżówki po 500 metrach zmienia się w S10 czyli rowerem nie da rady jechać więc odbijam w kierunku Jezierzyc na DP 47 a następnie do Motańca jadę DP 48
i za stacją paliw dalszy teren do Kobylanki w której tylko przejeżdżam przez DW 120 i wjeżdżam w las i jadę do Jęczydołu.
Wjazd na DP 47 z DK 10
Liść dębu © strus
Zjazd do Jęczydołu
Zjazd do Jęczydołu © strus
300 metrów asfaltu i dalej do Morzyczyna terenami leśnymi wzdłuż jeziora i po zaliczeniu promenady wyjeżdżam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie i przez Lipnik wracam do domu.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Stargard,Grzędzice,DP 31,DP 30,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,DP 47,Jezierzyce,DDR-20A,DP 48,Motaniec,