Zdunowo przez Kołbacz ☁️

Sobota, 20 maja 2023 · dodano: 20.05.2023 | Komentarze 3

Małżonka do pracy mimo że dziś sobota a ja po przejęciu kilku obowiązków domowych i załatwieniu ich wyruszyłem na rundę a miałem czas do czternastej aby być gotowy do wyjścia w dalszą drogę.Ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej którą pojechałem do Bielkowa między innymi przez Lipnik i Kobylankę a następnie DW 120 przez Nieznań dojechałem do ścieżki rowerowej w Kołbaczu.
Zjazd do Kołbacza od strony Nieznania.
Zjazd do Kołbacza od strony Nieznania. © strus
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dom Opata z XIV w.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dom Opata z XIV w. © strus
DDR-ką jadę do Śmierdnicy aby wjechać tam na DW 119 którą docieram do DK 10 następnie odbijam na Zdunowo i przy stacji PKP zawracam aby udać się przy szpitalu do drogi na Niedźwiedź.Wydłużoną drogą jadę do Reptowa przez Kałęge i Motaniec oraz wydłużam drogę do Zieleniewa przez Cisewo aby dokręcić do sześciu dyszek bo na tyle miałem czasu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,