Lubczyna ⛅️

Poniedziałek, 24 kwietnia 2023 · dodano: 24.04.2023 | Komentarze 4

Piętnaście kilometrów po asfalcie i dopiero wjechałem w Wielichówku na terenową drogę prowadzącą do DP 40 w kierunku Wielgowa ale zanim tam dotarłem musiałem dojechać do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do Zieleniewa przez Lipnik i odbić na Cisewo.
Dojaz pożarowy 40 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa © strus
W Wielgowie jadę ślepą drogą która kiedyś prowadziła do DW142 a następnie odbijam na DP43 i po przejechaniu nad S6 wjeżdżam do dzielnicy Szczecina która nazywa się Załom.
Wjazd na DP 43 w Wielgowie
Wjazd na DP 43 w Wielgowie © strus
Nad S6 między Wielgowem a Załomiem
Nad S6 między Wielgowem a Załomiem © strus

W Załomiu na Łąkowej mały problem z przejechaniem bo budują ulicę i musiałem przeprowadzić rower pod płotem i po zaliczeniu Trzebuskich Łęg wjeżdżam na wał przy jeziorze Dąbie po którym prowadzi DDR 3 mnie do Lubczyny i z nad Szczecina nadchodziły ciemne chmury i od razu sprawdziłem radar opadów i deszczyk miał przejść po zachodniej stronie jeziora.
Czarna Łąka  - kierunek Lubczyna
Czarna Łąka - kierunek Lubczyna © strus
Wrak na J.Dabie
Wrak na J.Dąbie © strus
Ciemność nadeszła jednak
Ciemność nadeszła jednak © strus
Marina w Lubczynie a nad jeziorem juz pada deszcz.
Marina w Lubczynie a nad jeziorem już pada deszcz. © strus
Pierwsze krople dopadły mnie jeszcze na DDR-ce w Lubczynie ale delikatnie padało do Smolna a dopiero porządniej popadało na wjeźdżie do Rurzycy i w Kliniskach aż zatrzymałem się na ciacho w tutejszym Asprod bo wcześniej nie było gdzie się schować.
RURZYCA (niem.Rörchen)Kościół parafialny p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z 1906 r.
RURZYCA (niem.Rörchen) Kościół parafialny p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z 1906 r. © strus
Po raz pierwszy zaliczam kładkę nad S3 w Kliniskach i jadę po bardzo dziurawej drodze do Strumian a następnie do Sowna a w nim po drodze terenowej i w okolicy szkoły wyjeżdżam na asfalt i jadę na początku do Poczernina w którym były dwie pary bocianów a to gniazdo co sfotografowałem ostatnimi latami było puste.
Kładka nad S3 w Kliniskach
Kładka nad S3 w Kliniskach © strus
Widok na Poczernin
Widok na Poczernin © strus
Parka w Poczerninie
Parka w Poczerninie © strus
Z Poczernina pozostało pojechać do Żarowa na DDR-kę przez Rogowo i Lubowa a nią już prosto do domu i tak minął rowerowo kwiecień bo już do końca miesiąca pracuje a kilometrowo jestem bardzo niezadowolony.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,DP40,Wielgowo,DP43,Załom,Trzebuskie Łęgi,DDR 3,Lubczyna,
Smolno,Warcisławiec,Dobroszyn,Rurzyca,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.