50-tka po pracy z Iwonką ☀️

Sobota, 22 kwietnia 2023 · dodano: 22.04.2023 | Komentarze 3

Praca do czternastej ,szybki obiad i w drogę z małżonką do Golczewa przez Giżynek tam Iwonka wybrała strefę przemysłową tylko nie tak jak ja jako "szufladę" tylko pojechaliśmy do Warnic przez nieistniejącą od 1952 roku Burzykowo w którym odkryłem poniemiecki cmentarz który właśnie jest oczyszczany przez społeczników.
Burzykowo (niem. Gut Buslar) Cmentarz
Burzykowo (niem. Gut Buslar) Cmentarz © strus

Z Warnic przez Dębicę dotarliśmy do Koszewa  a dalej wzdłuż jeziora Miedwie zaliczając Skalin i Kunowo wjechaliśmy na ścieżkę rowerową w Zieleniewie gdzie odbiliśmy na promenadę nad jeziorem gdzie było bardzo dużo ludzi i wtedy po 30 km małżonka powiedziała żebym sobie zaliczył 10 km solo a ona posiedzi na słoneczku.

Alpaki w Skalinie
Alpaki w Skalinie © strus
Małżonka odpoczywa
Małżonka odpoczywa © strus
Jak małżonka zażywała słonecznej kąpieli to ja zaliczyłem "szufladę" do Cisewa i gdy wracałem do DDR-ki w Zieleniewie zadzwoniłem do Iwonki żeby ruszyła i dalej przez Lipnik wrócilismy do Stargardu a jutro niestety praca na jedenastą czyli bez roweru.

Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zielenewo,Miedwiecko,
DP 36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z Iwonką ☀️
Kategoria PO PRACY, RODZINNA

| 22:25 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Nie ma to jak jazda z małżonką.
| 20:13 sobota, 22 kwietnia 2023 | linkuj Wy już na krótko, a dla mnie jednak jeszcze mogłoby być ze 2-3 stopnie cieplej, żeby jeździć w letnim stroju. Chyba dopiero w maju są szanse.
| 19:03 sobota, 22 kwietnia 2023 | linkuj Wiem dobrze, że wycieczki w duecie mają znacznie więcej plusów niż minusów ale chyba jazda z małżonką ma same plusy. Z przyjemnością oglądnąłem zdjęcia , które dzięki słonecznej pogodzie mają szczególny urok. Z niesłychaną łatwością przychodzi Tobie pokonywanie kolejnych pięćdziesiątek.