W końcu "na krótko "☀️

Piątek, 21 kwietnia 2023 · dodano: 21.04.2023 | Komentarze 5

Pierwszy etap miał być solo szosa ale gdy wybrałem się po rower okazało się że stał na kapciu,szybko zmieniłem dętkę i pojechałem po zapas do sklepu i po 1,5 km "kapeć". Tak jest jak się szybko zmienia dętkę a nie sprawdzi opony ,wróciłem pieszo zamieniłem rower na mtb i ruszyłem przez oś.Pyrzyckie do Witkowa Drugiego zamkniętą drogą bo trwa remont ale panowie mnie przepuścili i znalazłem się na DDR-ce do Pierwszego Witkowa gdzie odbijam na fuzlówkę do Krępcewa.
W Hołdzie Radiotechnikom - jednostka wojskowa zlikwidowana
W Hołdzie Radiotechnikom - jednostka wojskowa zlikwidowana © strus
Kurcewo (niem. Krüssow) Kościółek
Kurcewo (niem. Krüssow) Kościółek © strus
Z Krępcewa jadę kolejną żużlówką do głównej drogi na Barnim gdzie odbijam na Kłeby przez Wójcin i po zaliczeniu następnej drogi terenowej po zaliczeniu Starego Przylepu wjeżdżam do Czernic i kieruje się do DW 106 aby przejechać na drugą stronę i znaleźć się na szlaku trasy maratonu wokół jeziora Miedwie zaczynając od dojazdu do Wierzbna przez Grędziec.
CZERNICE (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy  dwór z 1913 r.
CZERNICE (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy dwór z 1913 r. © strus

Jez. Miedwie Wierzbno
Jez. Miedwie Wierzbno © strus
Z Wierzbna jadę trzema różnymi terenowymi nawierzchniami do Koszewa a następnie kieruje się do drogi terenowej w Kunowie przez Wierzchląd aby już dziś ostatnim odcinkiem o złej nawierzchni dojechać do Lipnika w którym wjeżdżam na DDR-kę i jadę do domu po małżonkę.
W drodze do Koszewa
W drodze do Koszewa © strus
W końcu
W końcu "na krótko "☀️ © strus
W domu przebrałem przepoconą odzież i małym obiadku zaliczyliśmy z Iwonką "szufladę" do Poczernina czyli 12 km w jedna stronę i z powrotem ta sama drogą.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Wójcin,Kłeby,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Koszewo,
Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Kunowo Nowe,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.