50-tka po pracy ⛅️

Czwartek, 20 kwietnia 2023 · dodano: 20.04.2023 | Komentarze 3

Wczorajsze prognozy sprawdziły się bo padało między czternastą a piętnastą czyli w godzinach mojej rundki po pracy więc sobie odpuściłem a dziś po chłodnym poranku temperatura wzrosła do 14 stopni przy starcie a udałem się do DDR-ki na Żarowo a następnie wydłużoną drogą pojechałem do Sowna przez Lubowo i Poczernin i wjechałem w las kierując się do drogi pożarowej 32 a dalej dojazdem pożarowym 40 w kierunku Wielgowa.
Kierunek DP 32 w Sownie
Kierunek DP 32 w Sownie © strus
Krzyżówka DP 32 z DP 40
Krzyżówka DP 32 z DP 40 © strus
Gdy czterdziestka skrzyżowała się z DP 24 na której jest super nawierzchnia wjechałem winą i skierowałem się w kierunku torów kolejowych a gdy dojechałem do nich kontynuowałem jazdę wzdłuż nich do Wielgowa aby przez Zdunowo wjechać na dojazd pożarowy 45 który doprowadził mnie do nieoznaczonej szutrówki na Niedźwiedź.
Krzyżówka DP40 z DP 24
Krzyżówka DP40 z DP 24 © strus

Tym razem z Niedźwiedzia pojechałem do Motańca przez Kałęgę a następnie wybrałem "Michałowy" skrót do Kobylanki pod S 10 aby tam wjechać na ścieżkę rowerową i pojechać prosto do Stargardu przez Morzyczyn i Lipnik a jutro wolne i pewnie będzie rowerowo bo zapowiada się ładna pogoda.
Skrót pod S10 do Kobylanki
Skrót pod S10 do Kobylanki © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,DP24,Wielgowo,Zdunowo,DP45,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,