50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 28 kwietnia 2023 · dodano: 28.04.2023 | Komentarze 2

Nieoczekiwanie dziś mi się zmiany zmieniły w pracy dzięki czemu mogłem tym razem na pewno ostatni raz wyjechać w tym miesiącu aby zaliczyć rundkę na rowerze zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej a nią prosto do Kobylanki do sklepu na małe zakupy i wjeżdżam w las po 15 km kierując się do DP 49 a tam nagle postawiono płot z informacją o afrykańskim pomorze świń i trzeba było poszukać objazdu a następnie zmienić na dojazd pożarowy na 48 i dojechać nią do Jezierzyc.
Wjazd do lasu w Kobylance
Wjazd do lasu w Kobylance © strus
Zakaz wjazdu przez
Zakaz wjazdu przez "świnie" © strus
Wjazd do Jezierzyc
Wjazd do Jezierzyc © strus
Kilometr po asfalcie i kieruję się do Płoni dojazdem pożarowym 47 lub po nowemu DDR 20A aby przedostać się na drugą stronę DK 10 i odbić na Sławociesze i po drodze wymyśliłem że pojadę Starym Szlakiem do dawno nie odwiedzonego przez mnie poniemieckiego cmentarza z XIX w a po drodze dopytywałem się czy w końcu jest zrobiona krótsza droga od głównej czy trzeba nadal dojechać przez las.

SZCZECIN – SŁAWOCIESZE (niem.Franzhausen) Ruiny niemieckiego cmentarza z XIX w.
SZCZECIN – SŁAWOCIESZE (niem.Franzhausen) Ruiny niemieckiego cmentarza z XIX w. © strus

Wracam do głównej drogi i kieruje się tym razem przez las do Zdunowa i po krótkim pobycie na szosie wjeżdżam na DP 45 która jadę do "szutrówki" prowadzącej do Niedźwiedzia a następnie zaliczam Reptowo w którym postanowiłem pojechać przez nowo budowaną drogę do Morzyczyna z pominięciem Kobylanki i na koniec pozostało wjechać w Zieleniewie na DDR-kę i przez Lipnik wrócić do Stargardu.
Wjazd na nowo budowaną drogę do Morzyczyna
Wjazd na nowo budowaną drogę do Morzyczyna © strus
Wjazd na kładkę nad S10 w Morzyczynie
Wjazd na kładkę nad S10 w Morzyczynie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,DP49,DP 48,Jezierzyce,DP 47,DDR 20A,Płonia,Oleszna,Stary Szlak,Sławociesze,