Pierwszy dzień wiosny

Wtorek, 21 marca 2023 · dodano: 21.03.2023 | Komentarze 2

Pierwszy dzień wiosny i w końcu pierwszy bocian na zdjęciu chodź już kilka dni temu widziałem dwukrotnie w okolicy Skalina ale nie udało się zrobić zdjęcia tak jak dziś w Żarowie czyli trzy bociany zaliczone ale tylko jeden na zdjęciu.Po zaliczeniu Żarowa do którego dojechałem ścieżką rowerową odbijam na Lubowo  i zanim dotarłem do Poczernina w którym wjeżdżam w las w Rogowie zaliczam pierwszego boćka i kieruję się do Sowna gdzie odbijam do DW142.
Rogowo - pierwszy bocian 2023r. na zdjęciu
Rogowo - pierwszy bocian 2023r. na zdjęciu © strus
Bobrowe źródlisko za Poczerninem
Bobrowe źródlisko za Poczerninem © strus
Przejeżdżam przez "Chociwelkę" i po chwili jestem w Strumianach i obieram kierunek na Kliniska Małe gdzie dojeżdżam do S3-ki  i po zaliczeniu Pucka jadę drogą techniczną wzdłuż e-Ski do krzyżówki z DW 142 i chwilę wzdłuż niej aby odbić w las w drogę pożarową 24.
Kliniska Małe - Kładka nad S3

Droga techniczna wzdłuż S3 w kierunku Szczecina © strus
Wjazd na DP 24 z DW142
Wjazd na DP 24 z DW142 © strus
Po 600 m odbijam z DP 24 przez błoto które było zrobione przez auta wywodzące drewno z lasu i kierowałem się do DP 44 ale po drodze w oddali zauważyłem duże stado jeleni ale nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia telefonem i ruszyłem za nimi licząc że się jeszcze raz spotkamy.Tak tym celem byłem ogarnięty że drogi pomyliłem i wyjechałem w Wielgowie zamiast przy DP 40 w okolicy Miejsca Odpoczynku Turystów a lepszego zdjęcia się nie udało zrobić.
W oddali duże stado jeleni
W oddali duże stado jeleni © strus
W drodze do Wielgowa
W drodze do Wielgowa © strus
Po zaliczeniu Wielgowa wjeżdżam na pożarówkę 40 i jadę w kierunku Sowna aby przed DP 32 odbić do Wielichówka gdzie wjeżdżam na asfalt i na początku jadę do Cisewa a następnie standard czyli DP 36 do Miedwiecka a następnie do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą przez Lipnik wracam do Stargardu.
DP 40 w kierunku Sowna
DP 40 w kierunku Sowna © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Pucko,wzdłuż S3,wzdłuż DW 142,DP 24,DP 23,Wielgowo,