W mżawce

Niedziela, 19 marca 2023 · dodano: 19.03.2023 | Komentarze 4

Parę dni temu poprosiłem Janusza o wiadomość na temat krokusów na Jasnych Błoniach i dostałem szybką odpowiedź więc z małżonką wczoraj zaliczyliśmy dwunastokilometrowy  spacer po Szczecinie  który rozpoczęliśmy od Łękna a skończyliśmy na bulwarach a na dziś mieliśmy plany na wspólny rower ale  deszcz pokrzyżował nasz wspólny wypad czyli Etap II.
Jasne Błonie w Szczecinie
Jasne Błonie w Szczecinie © strus

Gdy w południe wyjechałem szybko słońce schowało się za chmury a ja miałem zaliczyć około 40 km i wrócić po Iwonkę na drugi etap ale gdy dojechałem nad jezioro Miedwie i sprawdziłem dalsze prognozy okazało się że ma padać deszcz i zadzwoniłem do małżonki aby się nie szykowała.Do Zieleniewa dojechałem zaczynając jak w piątek od Kluczewa i przez Skalin i Kunowo dojechałem do Zieleniewa w którym wjechałem na promenadę i szybko z niej uciekłem bo było bardzo dużo spacerujących ludzi z małymi dziećmi.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
DDR-ką przez Morzyczyn docieram do Kobylanki a tam pierwsze oznaki po opadach bo ścieżka rowerowa w kierunku Motańca była cała mokra jak i dalsza droga do Miedwiecka.Dojechałem tam z Motańca bezpośrednio do Reptowa z pominięciem Niedźwiedzia a następnie do Cisewa i pożarówką 36 która była już zdecydowanie suchsza.
Woda na DDR-ce do Motańca
Woda na DDR-ce do Motańca © strus
Długo się nie cieszyłem z suchej drogi bo gdy przejechałem przez przejazd kolejowy w Miedwiecku zaczęła padać mżawka która towarzyszyła mi już do końca pięćdziesiątki i chwilami zamieniała się w deszcz który zniechęcił małżonkę do jazdy po piętnastej gdy się rozpogodziło.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,