50-tka po pracy ⛅️

Środa, 22 marca 2023 · dodano: 22.03.2023 | Komentarze 3

Po nocnych opadach dziś w pracy obserwowałem drogi czy woda wyparuje i pojadę szosa czy ruszę MTB w lasy ale na szczęście drogi przeschły i ruszyłem do Golczewa przez Kluczewo a tam odbiłem w strefę przemysłową aby zaliczyć "szufladę" i gdy wróciłem do Golczewa pojechałem do Skalina sprawdzić zasiedlenie bocianiego gniazd.
Oleica krówka na kamieniu
Oleica krówka na kamieniu © strus
Oleica krówka w roślinkach
Oleica krówka w roślinkach © strus
Przetacznik perski w Skalinie
Przetacznik perski w Skalinie © strus
Ze Skalina pojechałem przez Wierzchląd i Kunowo do Zieleniewa gdzie zaliczam kolejną "szufladę" do Cisewa a gdy wróciłem na ścieżkę rowerową w Zieleniewie zostało wrócić prze Lipnik do Stargardu a na koniec dodam że dziś testowałem nową bluzę ALE CYCLING  Sombra Wool Thermo która test zaliczyła.

Nowa bluza ALE CYCLING  Sombra Wool Thermo
Nowa bluza ALE CYCLING Sombra Wool Thermo © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,