50-tka po pracy ☀️

Środa, 8 lutego 2023 · dodano: 08.02.2023 | Komentarze 4

Początkowo gdy wracałem do domu po pracy miałem zamiar zrobić zonie niespodziankę i ugotować obiad ale pomyślałem że nadchodzący przyszły tydzień ma być ciepły a ja cały do pracy na dwunastą co się równa brakiem roweru to dziś słoneczny dzień trzeba było wykorzystać na pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od standardu przejazdu przez Oś.Pyrzyckie do ścieżki rowerowej którą przez Kluczewo dotarłem do Golczewa gdzie odbijam na Skalin i po zaliczeniu Wierzchlądu i Kunowa docieram do Zieleniewa w którym zjechałem na promenadę nad jezioro Miedwie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Wracam na DDR-kę i przez Kobylankę dojeżdżam do Motańca w którym trafiam na kolejny ślad nadchodzącej wiosny a mianowicie rannika zimowego i coś jeszcze a następnie przez Kałegę jadę do końca Niedźwiedzia gdzie zawracam i rozpoczynam powrót do domu jadąc do Cisewa przez Reptowo.
Rannik zimowy w Motańcu
Rannik zimowy w Motańcu © strus

W Cisewie zaglądam do przebiśniegów ale mało przybyło od ostatniego razu i ruszam przez pożarówkę 36 do Miedwiecka aby na koniec wjechac na ściężkę rowerową w Zieleniewie i wrócić do Stargardu przez Lipnik

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A: 50-tka po pracy ☀️
Kategoria PO PRACY, SOLO, REKREACJA

| 19:30 niedziela, 12 lutego 2023 | linkuj Gratki za świetne ranniki, a słońca możesz pożyczyć, bo u mnie nie ma go wcale.. Super fota skutego lodem Miedwia..
| 21:07 sobota, 11 lutego 2023 | linkuj Niesamowita fotka lodu na Miedwiu - wygląda, jakby zamarzło we wzburzonym stanie.
| 21:36 piątek, 10 lutego 2023 | linkuj Zdecydowanie przedwczesne są sygnały nadchodzącej wiosny ale miło się je ogląda.Godne podziwu są Twoje obszerne opisy przebiegu wycieczek, no ale przy wycieczkach rzędu 50 km jest zwykle co pisać. Ciekawy jestem jaki to obiad byłeś gotowy przygotować ?
| 21:08 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Kuba się nie leni tylko przez ostanie lata stał się francuskim pieskiem i zimą musi się oszczędzać, bo łatwo choruje... Fajna mapka Ci wyszła :)