Leśne ścieżki

Wtorek, 7 lutego 2023 · dodano: 07.02.2023 | Komentarze 0

Zanim wyruszyłem koleżance naprawiłem laptopa  i załatwiłem sprawy domowe i dopiero po jedenastej wyruszyłem z małą niespodzianką w kole i w końcu ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią przez Lipni i Zieleniewo dojechałem do Morzyczyna w którym odbijam na Reptowo po pokonaniu wiaduktu nad S 10 i mimo zakazu pojechałem dalej ale musiałem dojechać do Reptowa inna drogą bo tej co chciałem okazało się że rozpoczęto budowę drogi asfaltowej wraz ze ścieżką rowerową ciekawe czy będę z niej często korzystał jak z połączenia Cisewo- Miedwiecko ale skrót do Reptowa będzie chodź ja osobiście wolał bym aby zrobiono odcinek 2,5 km łączący Wielichówko z Sownem.
Budowa drogi łączącej Morzyczyn z Reptowem
Budowa drogi łączącej Morzyczyn z Reptowem © strus
Przejeżdżam przez Reptowo i na długo wjeżdżam na leśne ścieżki zaczynając od DP 32 a następnie odbijam na DP 40 którym docieram do mojego głównego celu na dzień dzisiejszy jakim jest nowa nawierzchnia na DP 24 w kierunku DW 142 i rozczarowanie po ledwie po przejechaniu 700 metrów skończyło się dobre i dalsza droga to uważna jazda bo pod małą warstwą śniegu było dużo ukrytych zamarzniętych kałuż i po na jechaniu lód pękał i rower tracił na chwilę przyczepność.
DP 32 w kierunku Sowna
DP 32 w kierunku Sowna © strus
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40 © strus
Wjazd na DP 24 w kierunku DW 142
Wjazd na DP 24 w kierunku DW 142 © strus
DP 24 w kierunku DW 142
DP 24 w kierunku DW 142 © strus
Gdy dojechałem do "Chociwelki" przejeżdżam na drugą stronę i kontynuuję jazdę po leśnych  ścieżkach wzdłuż DW 142 ale gdy już droga się skończyła musiałem skorzystać przez niecały kilometr z DW 142 aby zjechać z niej na DP 39 i dojechać do drogi którą już dziś jechałem a mianowicie do DP 40 i tym samym odcinkiem dotrzeć do DP 32 gdzie odbijam na Wielichówko.
Dokazd pożarowy 39 w kierunku DP 40
Dojazd pożarowy 39 w kierunku DP 40 © strus
W Wielichówku wjeżdżam na asfalt którym jadę do Cisewa i od razu wjeżdżam na kolejne ścieżki leśne.Na początku dojeżdżam do DP 36 z którego kieruje się do DP 30 którym docieram do Grzędzic i po 800 metrach wjeżdżam na ostatnią terenową drogę która doprowadziła mnie do Stargardu.

Polna droga do Stargardu z Grzędzic
Polna droga do Stargardu z Grzędzic © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,DP 32,DP 40,DP 24,DW 142,DP 39,DP 40,Wielichówko,Cisewo,DP 36,DP 30,