Mżawka i błoto

Niedziela, 12 lutego 2023 · dodano: 12.02.2023 | Komentarze 4

Nie potrzebnie w słoneczny czwartek zrobiłem sobie odpoczynek nie wiedząc  że w piątek i sobotę nie będzie czasu na rower a dziś szaro,buro i ponuro i na dodatek częste opady na szczęście tylko mżawki która szybko osiadała na okularach aż je zdjąłem gdy dojechałem do żużlówki pod Golczewem a dotarłem tam przez Giżynek.Chwila jazdy wzdłuż S10 a na polu  duże stado ponad dwadzieścia sztuk sarenek ale niedostępne dla telefonu aby zrobić dobre zdjęcie i odbijam wiaduktem nad S10 do Kunowa i kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie.W Zieleniewie zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie i leśnymi ścieżkami dojeżdżam do Jęczydółu aby po 300 m znowu wjechać w las w kierunku Kobylanki.
Kierunek Kobylanka
Kierunek Kobylanka © strus
W Kobylance wjeżdżam na ścieżkę rowerową którą zjeżdżam do Bielkowa i kieruje się do dojazdu pożarowego 49 którym jadę do S !0 którą przejeżdżam pod i jadę chwilę wzdłuż "S-ki" a następnie wjeżdżam na DP 45 i jadę do "szutrówki" aby nią wyjechać w Niedźwiedziu.
Dojazd pożarowy 49 w kierunku S10
Dojazd pożarowy 49 w kierunku S10 © strus
Dojazd do
Dojazd do "szutrówki" © strus
Tym razem standardu nie było bo chciałem sprawdzić co się dzieje na budowie nowej drogi łączącej Reptowo z Morzyczynem gdzie ma być również ścieżka rowerowa a do wiaduktu nad S10 jechało się ciężko bo mokry piach zaklejał bieżnik w oponach.
Trzęsak pomarańczowożółty w Reptowie
Trzęsak pomarańczowożółty w Reptowie © strus
Budowa drogi z Reptowa do Morzyczyna
Budowa drogi z Reptowa do Morzyczyna © strus
Przejeżdżam wiaduktem nad S10 i po chwili jestem w Morzyczynie , jadę drogą równoległą do głównej a w Zieleniewie wjeżdżam na ścieżkę rowerową i przez Lipnik wracam do Stargardu.W podsumowaniu mogę dodać że rower który wypucowałem po ostatniej rundzie dziś wyglądał zdecydowanie gorzej ,cały obłocony i nie chciało mi się go czyścić a że ma teraz drugie zmiany więc któregoś dnia rano go wyczyszczę.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,Kobylanka,Bielkowo,DP 49,DP 45,Niedźwiedź,
Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : Mżawka i błoto

| 22:08 wtorek, 14 lutego 2023 | linkuj Ładna trasa i temperatura całkiem znośna :)
| 09:47 poniedziałek, 13 lutego 2023 | linkuj Janusz - Trzęsaki sa pospolite, trzeba tylko się rozglądać..
W lesie czy na polach jak droga miała charakter piaszczysty, niestety jest grząsko. Pewnie szerokie opony w góralu robią robotę.
| 22:10 niedziela, 12 lutego 2023 | linkuj Dokładnie takiego grzybka widziałam rok temu na drodze do Rieth i wtedy @dornfeld podał mi jego nazwę.
| 22:06 niedziela, 12 lutego 2023 | linkuj Trzęsak pomarańczowożółty skąd taka znajomość tego okazu? Konsekwencja w zaliczaniu 50 km mało kto na to może sobie pozwolić zwłaszcza w zimie.