• Temperatura -2.0°C

Terenowo do Zdunowa⛅️

Czwartek, 19 stycznia 2023 · dodano: 19.01.2023 | Komentarze 2

Jeden dzień w tygodniu wolny a jutro znowu popołudniu w pracy więc gdy dotarł do mnie kurier wyruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią dotarłem przez Lipnik i Zieleniewo do promenady nad jeziorem Miedwie i tak jak ostatnim razem dalej udałem się do Jeczydołu leśnymi ścieżkami przez Morzyczyn.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Chwila w Jęczydole i leśnymi drogami kieruje się do Kobylanki w której przejeżdżam tylko na drugą stronę DW 120 i znowu w las aby pojechać do DP 49 a nią dotrzeć do DP 48  a gdy zrobiłem zdjęcie i schowałem telefon przed nosem przebiegły trzy dorodne jelenie w zimowych szatach.
Leśna droga do Kobylanki
Leśna droga do Kobylanki © strus
Dojazd pożarowy 48 w kierunku Jezierzyc
Dojazd pożarowy 48 w kierunku Jezierzyc © strus
Docieram na prawobrzeże szczecina a mianowicie do Jezierzyc i obieram kierunek na Płonie leśną ścieżka rowerowa 20A i wyjeżdżam przy "biedrze" obok DK 10 ,przedostaję się pod "10" i kieruję do Zdunowa na szutrową drogę którą dojeżdżam do Niedźwiedzia.
Staw Klasztorny w Jezierzycach
Staw Klasztorny w Jezierzycach © strus
Wjazd do Niedźwiedzia
Wjazd do Niedźwiedzia © strus
W Niedźwiedziu wjeżdżam na szosę i jadę do stacji PKP w Reptowie gdzie odbijam na 1,5 km odcinek kolejnej terenowej drogi i kieruje się do Cisewa na DP 36 z którego odbijam już na przed ostatnia leśną drogę do Grzędzic.
Z DP 36 do Grzędzic
Z DP 36 do Grzędzic © strus
Chwila na asfaltowej drodze w Grzędzicach i na koniec jadę polną drogą do Stargardu pod zimny wiatr aż mi dwa palce bardzo zmarzły :( .Dzisiejsza pogoda to taka jaką najbardziej lubię zima czyli bez śniegu ,mały mrozek dzięki czemu w lasach super sie jedzie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,DP 49,DP 48,Jezierzyce,DDR 20A,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,