Terenowo po gminie Kobylanka

Niedziela, 15 stycznia 2023 · dodano: 15.01.2023 | Komentarze 3

Jazda na odkrytym terenie pod zimny wiatr rowerem na oponach typu "kartofel" to po prostu rzeźnia dlatego zmieniłem swoje zamiary i gdy dojechałem pod wiadukt w Golczewie przez Giżynek postanawiam zmienić swoje plany i żużlówką jadę do drogi technicznej a następnie przejeżdżam nad S 10 i kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie przez Kunowo gdzie zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie i jadę jej całą długością.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Kiedyś to miejsce zwane było dziką plażą
Kiedyś to miejsce zwane było dziką plażą © strus
Gdy się promenada kończy ja wjeżdżam w las i kieruje się leśnymi drogami do Jęczydołu i po chili ponownie w las ale wyjechałem gdzie indziej niż myślałem więc postanowiłem pojechać do Bielkowa a tam wjechać w teren tym razem na dojazd pożarowy 49.
Kierunek Jęczydół
Kierunek Jęczydół © strus
Dojazd pożarowy doprowadził mnie do krzyżówki z DP 48 ale ja jadę do S10 i tym razem przejeżdżam pod nią i kieruję się na początku wzdłuż "eski" do kolejnej pożarówki oznaczonej cyfrą 45 którą doprowadzi mnie do szutrówki w kierunku Niedźwiedzia.
Wzdłuż S 10
Wzdłuż S 10 © strus

W Niedźwiedziu wjeżdżam na asfalt i kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Reptowo aby nią wrócić do Stargardu i było na dziś a teraz rozstanie z rowerem bo druga zmiana..