50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 13 stycznia 2023 · dodano: 13.01.2023 | Komentarze 3

Dziś po pracy postanowiłem zaliczyć leśno - polne drogo które znajdują się na północ od Stargardu ,zanim wjechałem w teren to musiałem dojechać do Klępina po bardzo kiepskiej drodze ala ser szwajcarski następnie wydłużam przejazd do Małkocina zaliczając leśno polne drogi przez Grabowo na których było nawet OK,trochę wody jedynie na dojeździe z Grabowa do polnej drogi w kierunku Małkocina.
Kierunek Grabowo
Kierunek Grabowo © strus
Z Grabowa do Małkocina
Z Grabowa do Małkocina © strus

Przejazd przez dziurawy Małkocin i kieruje się do "Chociwelki" w Siwkowie aby przejechać nad nią i po zaliczeniu Warchlinka skierować się terenowymi drogami do dojazdu pożarowego 27 który doprowadzi mnie do DW141 ale od razu zjeżdżam z niego aby do Sowna pojechać leśnymi drogami.
Warchlinko - Kościół Chrystusa Króla
Warchlinko - Kościół Chrystusa Króla © strus
W Sownie kieruje się do DP 32 w kierunku Wielgowa i na krzyżówce z DP 40 obieram kierunek na Reptowo i gdy dojechałem jak to kiedyś nazwałem "leśnego skrzyżowania" odbijam na Wielichówko w którym wjeżdżam na asfalt i kieruje się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie prowadzącej do Stargardu przez Cisewo i Miedwiecko.
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa © strus

Stargard,Klępino,Grabowo,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,DP 27,DW141,Sowno,DP32,Wielichówko,Cisewo,