50-tka po pracy ⛅️

Wtorek, 10 stycznia 2023 · dodano: 10.01.2023 | Komentarze 3

W końcu udało mi się wyskoczyć na rower po pracy pierwszy raz w tym roku i na dodatek bez żadnych opadów a nawet chwilami pojawiało się słońce a rozpocząłem rundkę od dojazdu terenowa drogą do Grzędzic a następnie po kilometrze asfaltu wjeżdżam na brukowa drogę prowadzącą do lasu którą jadę w kierunku dojazdu pożarowego 36 aby nim dojechać do Sowna.
Wjazd do Grzędzic polną drogą
Wjazd do Grzędzic polną drogą © strus
W kierunku DP 36
W kierunku DP 36 © strus

"Dzięciołowe" drzewo © strus
Dziś postanowiłem zaliczyć minimum 20 km w terenie dlatego po kilometrze w Sownie znowu wjeżdżam w las i kieruje się do DP 32  który zmienia się w DP 40 który doprowadzi mnie do prawobrzeża Szczecina a mianowicie do Wielgowa a następnie do Zdunowa a po drodze w kilku miejscach wycinka drzew i jeden pozytyw DP 24 z super nawierzchnią która będzie trzeba przetestować w najbliższym czasie .
Kolejna
Kolejna "rzeź" wzdłuż DP 40 © strus
Nowa nawierzchnia na DP 24 w kierunku DW142
Nowa nawierzchnia na DP 24 w kierunku DW142 © strus

Ze Zdunowa leśną drogą jadę do Niedźwiedzia a następnie nie typowo kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Reptowo aby nią prosto wrócić do Stargardu z nadzieją że na kolejne dni prognozy pogody się nie sprawdzą.
Zachód słońca nad jeziorem Miedwie
Zachód słońca nad jeziorem Miedwie © strus

Stargard,Grzędzice,DP 36,Sowno,Dp 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,