Deszczowo w terenie

Niedziela, 8 stycznia 2023 · dodano: 08.01.2023 | Komentarze 1

Prognozy pogody które sprawdzałem o 9.30 w trzech różnych miejscach całkowicie się nie sprawdziły bo każda zapowiadała opady dopiero po szesnastej a ja wyjeżdżając chwilę po jedenastej po przejechaniu ledwie 500 m załapałem się na pierwszy delikatny deszcz więc postanowiłem pojechać w kierunku Poczernina ale nie DDR-ką na Żarowo tylko przez okolice bobrowej polany a następnie przez Lubiatowo i Rogowo.Normalnie gdy pada to siedzę w domu ale ostatni mam pecha bo gdy mam wolne to pada a jak w pracy na drugą zmianę to dzień bez opadów ale dziś z deszczem wygrała choroba zwana "cyklozą"
POCZERNIN (niem.Pützerlin) Figura Maryi Bożej Światłości
POCZERNIN (niem.Pützerlin) Figura Maryi Bożej Światłości © strus
Za Poczerninem pojeździłem po lasach przedostałem się wiaduktem nad DW 142 do DW 141 z której po chwili wjeżdżam w las na dojazd pożarowy 18 którym dojechałem do ruin młynu wodnego i dużej wycinki lasu.
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika © strus
Wycinka drzew w okolicy Bącznika
Wycinka drzew w okolicy Bącznika © strus
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce © strus
Z Bącznika na główna drogę i kieruje się do Strumian a następnie po krótkim pobycie na DW 142 udaje się do Sowna aby tam wioskę przejechać terenową drogą i po kilometrze na asfalcie wjeżdżam na dojazd pożarowy 36 którym docieram na część asfaltową dojazdu w okolicy Cisewa.
Łęsko (niem.Unter Karlsbach) Poniemiecki cmentarz leśników.
Łęsko (niem.Unter Karlsbach) Poniemiecki cmentarz leśników. © strus

Dojazd pożarowy 36 w kierunku Miedwiecka - Grzędzic
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Miedwiecka - Grzędzic © strus
Na koniec pozostał przejazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Miedwiecko a nią prosto przez Lipnik do Stargardu.Można powiedzieć że przez 70 % trasy padał delikatny deszcz a dopiero gdy dojechałem do Zieleniewa zaczęło się przejaśniać
ktore
Stargard,Mokrzyca,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW 141,DP 18,Bącznik,Łęsko,Strumiany,DW142,Sowno,DP 36,Miedwiecko,