Po nocnych deszczach☁️

Niedziela, 22 stycznia 2023 · dodano: 22.01.2023 | Komentarze 2

Po opadach śniegu z deszczem od wczorajszego dnia dziś miałem nadzieje że przeschnie i uda mi się pojechać.Czekałem do południa i u wyruszyłam trasą jak bym jechał Emondą zaczynając od przejazdu przez dwa stargardzkie duże osiedla i kieruję się z tego drugiego do strefy przemysłowej która znajduję się na terenach poradzieckiego lotniska,już mało co po nim zostało a ostatni wybudowano główny magazyn "Tedi" ze 120-ma stanowiskami dla ciężarówek.
Po radziecki obiekty w strefie przemysowej w Kluczewie
Po radziecki obiekty w strefie przemysłowej w Kluczewie © strus

"TEDI" główny magazyn © strus
Po zaliczeniu strefy przemysłowej jadę do Golczewa gdzie odbijam na Skalin a następnie przez Wierzchląd i Kunowo melduje się na ścieżce rowerowej w Zieleniewie z której zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie i jadę wzdłuż niego lasami do Języdołu tak jak ostatnim razem i po chwili na asfalcie obieram kolejna leśną ścieżkę do Kobylanki.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Leśna droga do Kobylani z Jęczydołu
Leśna droga do Kobylanki z Jęczydołu © strus
W Kobylance przejeżdżam przez DW 120 i kontynuuje jazdę w stronę DP 49 i gdy docieram do polnej drogi łączące z DDR-ką w Motańcu wybieram tą ścieżkę a następnie obieram kierunek na Stargard ścieżka rowerową zaczynając od Kobylanki.Dziś mijałem tylko jednego bikera a większość dróg była zalana wodą ale z umiarkowanym wiatrem i bez opadów.
Leśne połączenie Kobylanki z Motańcem
Leśne połączenie Kobylanki z Motańcem © strus

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,