Świąteczna 50-tka

Poniedziałek, 26 grudnia 2022 · dodano: 26.12.2022 | Komentarze 1

Dziś pogoda zaskoczyła temperatura bo nastała wiosna w grudniu a ja ponownie zaczynam rundkę od dojazdu do drogi technicznej wzdłuż S10 do której jadę przez Giżynek i przed wiaduktem nad S10 odbijam na Lipnik i kieruje się do ścieżki rowerowej którą jadę do Grzędzic gdzie wjeżdżam w las i obieram kurs do dojazdu pożarowego 36 aby nim dojechać do Sowna.
Dojazd do drogi techniczen wzdłuż S10
Dojazd do drogi technicznej wzdłuż S10 © strus
W kierunku DP36
W kierunku DP36 © strus
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna © strus
Po kilometrze na szosie odbijam w las w Sownie i kieruje się do DP 32 aby z niego na chwilę wjechać na DP40 i ponownie wrócić na DP 36 którym jadę do Reptowa i rozmyślam o dalszej trasie bo bo przez Cisewo nie mogę wracać bo zabraknie kilometrów do pięćdziesiątki.
Krzyżówka DP36 z DP 40
Krzyżówka DP36 z DP 40 © strus
DP 36 w kierunku Reptowa
DP 36 w kierunku Reptowa © strus
Grzybki na mrowisku
Grzybki na mrowisku © strus
Z Reptowa jadę do Kobylanki aby tam w jechać w las który doprowadził mnie do Jęczydołu gdzie kieruję się do DDR-ki w Morzyczynie którą wracam przez Zieleniewo i Lipnik do Stargardu a po drodze tym razem nie spotkałem żadnego rowerzysty a na ostatnich czterech kilometrach dopadła mnie mżawka.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Lipnik,Grzędzice,Grzedzice Majątek,DP 36,Sowno,DP 32,DP 40,DP 32Reptowo,Kobylanka,