Spalanie wigilijnych kalorii

Niedziela, 25 grudnia 2022 · dodano: 25.12.2022 | Komentarze 2

Po sześciu deszczowych dniach w końcu nie leje się woda z nieba i po małym śniadaniu a przed "świętowaniem" wyruszyłem zaliczyć pięćdziesiątkę bo dziś jak na zimę ciepło więc kilometraż jak za wcześniejszych miesięcy.Pojechałem na stare miasto zobaczyć jak tam ozdoby świąteczne w tym roku i się rozczarowałem bo takiej biedy to za komuny nie było więc wrzucam fotkę z wieczora i innego miejsca w mieście a następnie zaliczyłem ten samy odcinek trasy co zeszłej niedzieli zaczynając od Giżynka a dalej przez Lipnik i Kunowo wjeżdżam na DDR-kę w Zieleniewie.

"Choinka" w Stargardzie © strus
Droga techniczna wzdłuż S10
Droga techniczna wzdłuż S10 © strus
Zanim dojechałem ścieżką rowerową do Kobylanka zaliczyłem po drodze promenadę nad jeziorem Miedwie a następnie skierowałem się do dojazdu pożarowego 48 za stacją paliw w Motańcu z której odbijam na DP 50 do w kierunku S10 pod którą przejeżdżam i wzdłuż niej jadę do Morawska gdzie odbijam w kierunku drogi łączącej prawobrzeże Szczecina z Niedźwiedziem.
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus

"Rzeź" buków przed Morawskiem © strus
Gdy już dotarłem do Niedźwiedzia jadę do stacji PKP w Reptowie gdzie odbijam do drogi leśnej bez numeru którą jadę nią w kierunku Cisewa gdzie wjeżdżam na asfaltową DP36 która doprowadzi mnie Miedwiecka a na koniec dojeżdżam do DDR-ki w Zieleniewie która wracam do Stargardu przez Lipnik i dopiero na ostatnim odcinku dzisiejszej rundki spotykam trzech bikerów.
Droga leśna w Reptowie
Droga leśna w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Lipnik,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,DP50,Morawsko,