• Temperatura -5.0°C

W szadzi❄️

Niedziela, 18 grudnia 2022 · dodano: 18.12.2022 | Komentarze 2

Wczoraj trochę pospacerowaliśmy z małżonka po Szczecinie i musiałem kupić sobie rękawiczki bo po prostu zmarzłem w dłonie a dziś rano minus siedem i w prognozach zapowiadanych w południe miało zaświecić słoneczko i temperatura podskoczyć do minus dwóch.Poczekałem do dwunastej i słoneczko się nie pokazało a temperatura wzrosła jedynie o dwa stopnie.Ruszyłem pod Golczewo przez Giżynek aby przed S10 wjechać w teren i nim dojechać do Kunowa.
DDR-ka wzdłuż ulicy Spokojnej
DDR-ka wzdłuż ulicy Spokojnej © strus
W Kunowie wjechałem na szosę którą dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie aby zjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie i tak samo jak tydzień temu przy amfiteatrze szykowały się morsy do kąpieli a ja wracam na chwilę na DDR-kę z której skierowałem w kierunku S10 drogą terenową.

Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus
Przejeżdżam nad S10 i kieruje się do Reptowa gdzie pokonuje stary przejazd kolejowy pieszo i obieram kurs na dojazd pożarowy 38 który dojeżdżam do DP36 na którym jestem ledwo 200 metrów i ponownie zanurzam się w las z którego wyjeżdżam w Grzędzicach.
Na koniec wracam bezpośrednio do Stargardu drogą terenową którą bardzo dawno nie jechałem i po obiadku pora na meczy finałowy.
Róża w szadzi
Róża w szadzi © strus
Terenowo z Grzędzic do Stargardu
Terenowo z Grzędzic do Stargardu © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Lipnik,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,Cisewo,DP38,DP36,