Zakończenie sezonu 2022

Wtorek, 27 grudnia 2022 · dodano: 27.12.2022 | Komentarze 4

Dziś kończę sezon rowerowy 2022 bo resztę roku postanowiliśmy spędzić z małżonką nad morzem a pogoda ma dopisywać że można by było jeszcze trochę pokręcić w tym roku.Dziś ruszyłem lekko wydłużoną drogą do DDR-ki na Żarowo a następnie skierowałem się do Poczernina przez Lubowo i Rogowo.Do Sowna pojechałem leśnymi drogami a następnie skierowałem się do Strumian gdzie odbiłem w las i miałem zamiar jechać leśnymi drogami wzdłuż DW 142 do DP 39.
Siedlisko bobrów
Siedlisko bobrów © strus
Wiaduk nad DW 142 w kierunku Strumian
Wiadukt nad DW 142 w kierunku Strumian © strus
Ferma norek w Strumianach
Ferma norek w Strumianach © strus
Do DP 21 jechałem niestandardowo tylko jak drogi pozwoliły aż tu nagle skończyła się droga i musiałem poprowadzić rower około dwustu metrów żeby móc dalej jechać.Droga była kiepska więc dwudziestko jedynko dojechałem do "Chociwelki" na której był duży ruch ale dojechałem bezpiecznie do kolejnej pożarówki tym razem o numerze 39 którą wielokrotnie zaliczałem ale nie w tym roku aby dojechać do DP 40.
Droga w kierunku DP 21
Droga w kierunku DP 21 © strus
Chwila na DP 40 i kieruję się do krzyżówki z DW 32 ale tym razem nie jadę na Reptowo ale wybrałem Wielichówko a następnie kieruje się standardowa droga powrotna przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią do Stargardu zaliczając przejazd przez cały Lipnik.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,DP 21,DW142,DP 39,DP 40.DP 36,Wielichówko,Cisewo,DP36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zakończenie sezonu 2022

| 18:33 środa, 28 grudnia 2022 | linkuj Konkretny roczny przebieg. Najlepszego Darku w 2023.
| 20:04 wtorek, 27 grudnia 2022 | linkuj Dołączam się do życzeń Magdy i Kuby życząc Wam obojgu miłego spędzenia czasu nad morzem i Szczęśliwego Nowego Roku - oby był lepszy, niż obecny.
| 18:08 wtorek, 27 grudnia 2022 | linkuj Udanego urlopu nad morzem i pomyślności w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie!
| 17:03 wtorek, 27 grudnia 2022 | linkuj No to Szczęśliwego Nowego Roku miłego wypoczynku. Pozdrowienia dla Iwonki