• Temperatura -3.0°C

Mroźna runda❄️

Niedziela, 11 grudnia 2022 · dodano: 11.12.2022 | Komentarze 3

Deszcze, drugie zmiany i wczorajszy całodniowy wypad do Szczecina spowodowały braku jazdy na rowerze a dziś rano minus sześć ale na szczęście bez śniegu dzięki czemu mogłem skorzystać jeszcze z Emond-y bo drogi były suche jedynie na DDR-ka spotykałem zalodzone fragmenty.Dojechałem do Golczewa przez Kluczewo a tam skierowałem się do strefy przemysłowej aby zaliczyć "szufladę" a gdy wracałem do Golczewa spotkałem niepełnosprawnego bikera na rowerze poziomym i chwile sobie razem pojechaliśmy i porozmawialiśmy.
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Gdy ponownie dotarłem do Golczewa skierowałem się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa w którym po krótkim pobycie na ścieżce rowerowej zjechałem na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie przy amfiteatrze odbywał się 3. Stargardzki Triathlon Mikołajkowy [ 3. Stargardzki Triathlon Mikołajkowy ]
3. Stargardzki Triathlon Mikołajkowy
3. Stargardzki Triathlon Mikołajkowy © strus

Po chwili wracam na DDR-kę w Morzyczynie i wracam do Zieleniewa aby zaliczyć drugą dziś "szufladę" tym razem do Cisewa i na koniec wrócić do Stargardu przez Lipnik.Pierwsza rundka w mrozie i wszystko było OK poza tym że zmarzłem w duże palce u stóp :(
Dojazd Pożarowy 36 - odcinek asfaltowy
Dojazd Pożarowy 36 - odcinek asfaltowy © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Miedwiecko,