• Temperatura -2.0°C

Mini runda☁️⛅️❄️

Wtorek, 13 grudnia 2022 · dodano: 13.12.2022 | Komentarze 5

Po nocnych opadach z niedzieli na poniedziałek w mieście prawie nie ma śladu a najważniejsze drogi czyste więc skusiłem się znowu na szosę i pojechałem przez dwa osiedla do strefy przemysłowej którą dojechałem do Golczewa a po drodze kilka przeszkód śnieżno-lodowych na DDR-ce od ronda przy Krzemowej więc trzeba było ostrożnie jechać aby "gleby" nie zaliczyć.
DDR-ka wzdłuż Metalowej w kierunku Golczewa
DDR-ka wzdłuż Metalowej w kierunku Golczewa © strus
Zapomniałem twarzy zasmarować kremem na mróz i jadąc pod zimny wiatr postanowiłem skrócić standardową rundkę o 10 km ale nie sądziłem że gdy dojadę do Sklaina moja droga w dwóch kierunkach będzie nie przejezdna dla szosy przez warunki na drodze [lód i śnieg] i postanowiłem wracać do Golczewa ta samą drogą.
W drodze do Skalina
W drodze do Skalina © strus

Z Golczewa pojechałem DDR-ką wzdłuż Bridgestone do Kluczewa a dalej zaliczyłem trochę miasta i ledwo wyszła trzydziestka :(

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Golczewo,Kluczewo,Stargard.