Zdunowo przez Kołbacz ☁️

Piątek, 2 grudnia 2022 · dodano: 02.12.2022 | Komentarze 2

Czekałem na kuriera aby odebrać paczkę i przetestować nowy nabytek jakim jest termalna koszulka BRUBECK Extreme Wool na którą założyłem tylko kurtkę techniczną od Quest i ścieżką rowerową od szczecińskiej pojechałem do Bielkowa przez Kobylankę a tam wjeżdżam na DW 120 i jadę nią do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która doprowadzi mnie na prawobrzeże Szczecina a mianowicie do dzielnicy Śmierdnica gdzie wjeżdżam na DW 119 i jadę do DK 10 w Płoni.

Ścieżka rowerowa do Śmierdnicy
Ścieżka rowerowa do Śmierdnicy © strus
Po chwili na DK 10 odbijam do stacji Szczecin Zdunowo gdzie kieruję się na Niedźwiedź a następnie wydłużoną drogą zaczynam wracać do DDR-ki w Zieleniewie zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiwcko i pozostało wrócić do Stargardu przez Lipnik.Koszulka dała radę chodź wracając od Zdunowa pod wiatr miałem uczucie chłodu.Prawdopodobnie to była ostatnia rundka w tym roku na szosie i weekend w pracy a później zapowiadają zmianę pogody .

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,DW119,Płonia,DK10,Zdunowo,Niedźwiedź,