Idzie zima ☁️

Czwartek, 17 listopada 2022 · dodano: 17.11.2022 | Komentarze 0

Idzie zima więc trzeba było się dziś ubrać ciepło chodź jeszcze butów zimowych nie zakładałem a zastąpiłem jej ochraniaczami z neoprenu i założyłem nowe spodnie ALE CYCLING Solid Winter [opis spodni] które jaki czas temu kupiłem i pora je przetestować.Miał być x-caliber ale obiecałem obiad,grzebałem się i dopiero w południe wyruszyłem a do 14.30 mało czasu zostało dlatego pojechałem szosą zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią aż do Motańca gdzie mała niespodzianka.Żadnych wcześniej znaków a na ulicy sznur aut od wiaduktu nad S10 prawie do Kobylanki ,myślałem że jakiś wypadek a okazało się że nie wpuszczają na wiadukt bo kładą nową nawierzchnie i trzeba czekać.Auta czekały a ja chodnikiem przedostałem się na drugą stronę i udałem się do Zdunowa przez Niedźwiedź gdzie zaliczyłem małe kółeczko po prawobrzeżu Szczecina.
Kierunek Sławociesze
Kierunek Sławociesze © strus

Po 6 kilometrach znalazłem się w tym samym miejscu w Zdunowie i rozpocząłem walkę z zimnym mocnym wiatrem do samego domu zaczynając drogę powrotną wróciłem tą samą drogą do Niedźwiedzia a następnie odbijam na Reptowo w którym zatrzymuje się przy koniach a jadąc do Cisewa widziałem stado jeleni szlachetnych [około 20 sztuk]  ale nie udało się zrobić zdjęcia bo były zbyt szybkie ale wcześnie koniki nie uciekły.
Koniki w Reptowie
Koniki w Reptowie © strus

Z Cisewa wracam przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i dalej już prosto do domu nadal pod zimny wiatr.Ze spodni nie jestem zadowolony bo miały być na temperaturę 0-8 i przeciwwietrzne a gdy je w domu zdjąłem na wysokości pachwin zmarzłem w uda a plusem jest miękki materiał i wkładka.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Płonia,Oleszna,Sławociesze,
Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.