50-tka po pracy ☁️

Wtorek, 15 listopada 2022 · dodano: 15.11.2022 | Komentarze 2

Cztery popołudniówki i kolejne cztery dni nad Bałtykiem pozbawiły mnie jazdy na rowerze ale dziś po pracy musiałem zaliczyć rundkę i trzeba było się ubrać w kurtkę i długie spodnie a dopiero dwa tygodnie temu jechałem ubrany "na krótko". Pojechałem do Golczewa przez Kluczewo a tam zaliczyłem "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie skierowałem się do Zieleniewa gdzie zjechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie z której wróciłem na DDR-kę w Morzyczynie i udałem się do Kobylanki.
Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus

W Kobylance od razu odbiłem na Jęczydół i po zaliczeniu drogi ala "szwajcarski ser" wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie która jadę prosto do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik.
DDR-ka w Morzyczynie w kolorach jesiennych
DDR-ka w Morzyczynie w kolorach jesiennych © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jeczydół,