Niedzielny relaks ☀️

Niedziela, 6 listopada 2022 · dodano: 06.11.2022 | Komentarze 4

Można powiedzieć że to kopia wczorajszej trasy poza przejazdem w Kluczewie chodź dziś miało być MTB ale za późno wstałem, po dziesiątej i dopiero po dwunastej wyjechałem z zamiarem przejechania 60-70 km ale plany szybko uległy zmianie bo gdy wyjechałem poza miasto jakoś nie czułem komfortu cieplnego chodź byłem prawie tak samo ubrany jak wczoraj poza  pierwszą warstwą [chyba się już zużyła] i postanowiłem skrócić dzisiejszą rundkę.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus
Kierunek Lipnik
Kierunek Lipnik © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Niedzielny relaks ☀️

| 14:53 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Na razie jesień naprawdę kapitalna. Piękne koniki..
| 20:54 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Przyzwyczailiśmy się do wysokich temperatur, a dzisiaj niespodzianka - zdecydowanie chłodniej.
| 17:54 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Na zdjęciach króluje błękit nieba, koniki też mi się podobają. Nie narzekasz na wiatr, ja jednak trochę odczuwałem go zwłaszcza gdy był nieprzychylny.
| 17:04 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Ładne te białe konie.