50-tka po pracy ☁️

Czwartek, 24 listopada 2022 · dodano: 24.11.2022 | Komentarze 3

Ostatnią rundkę odcierpiałem bo chyba wiejący zimny wiatr przewiał mi plecy i cierpiałem cztery dni ,wczoraj było już OK ale jeszcze sobie odpuściłem mimo że miałem dzień wolny a dziś ubrałem się na "trzy warstwy" i ruszyłem drogą polno - leśną do ścieżki rowerowej w Grzędzicach a nią przez Lipnik do Zieleniewa gdzie odbiłem na Miedwiecko i w drodze na Cisewo skręciłem w dojazd pożarowy 36 którym dojechałem do Sowna
Polna droga do Grzędzic
Polna droga do Grzędzic © strus
DP 36 w kierunku Sowna
DP 36 w kierunku Sowna © strus
W Sownie na moment wjeżdżam na asfalt aby po chwili wjechać na leśną drogę i zaliczyć trzy dojazdy pożarowe w samotności i wyjechać w Wielgowie i po zaliczeniu Zdunowa wjeżdżam na trzykilometrową drogę szutrową do Niedźwiedzia.
DP 40 w kierunku Wielgowa
DP 40 w kierunku Wielgowa © strus
Szutrówka łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem
Szutrówka łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem © strus
Z Niedźwiedzia już szosą jadę do Motańca a następnie pierwszy raz w tym roku zaliczam skrót pod S10 do Kobylanki gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerową którą jadę już prosto do Stargardu
gdzie zastał mnie zmrok ale na szczęście miałem oświetlenie.

Stargard,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Sowno,DP 34,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A: 50-tka po pracy ☁️

| 20:28 czwartek, 24 listopada 2022 | linkuj Kolejna pięćdziesiątka zaliczona w świetny stylu, bez oznak zimy na zdjęciach. Rower faktycznie prezentuje się świetnie i nieco Tobie zazdroszczę faktu, że jeździsz bez sakiew itp.
| 20:08 czwartek, 24 listopada 2022 | linkuj Na Twojej mapce prawie nasza pętla sławoszewska ;-)
| 17:58 czwartek, 24 listopada 2022 | linkuj No i po zimie nie ma śladu, Fajnie prezentuje się Twój Trek, takie kolory lubię :)