50-tka po pracy ⛅️

Środa, 2 listopada 2022 · dodano: 02.11.2022 | Komentarze 2

Pół godziny przed końcem pracy zaświeciło słoneczko i zrobiło się przyjemnie mimo że zaczęło wiać ale najważniejsze że bez opadów ruszyłem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią przez Kluczewo do Golczewa żeby tam zaliczyłem "szufladę" do strefy przemysłowej i gdy wróciłem do Golczewa ruszyłem na Skalin
Golczewo - kierunek na Skalin
Golczewo - kierunek na Skalin © strus

Ze Skalina przez Wierzchląd i Kunowo wjeżdżam na chwilę na DDR-kę w Zieleniewie i zaliczam drugą "szufladę" tym razem do Cisewa a po drodze przy "pożarówce 36" zaglądam do lasu aby sprawdzić czy są jeszcze grzyby i już przy drodze znalazłem kilka podgrzybków i maślaków przez co mam ochotę jutro zaliczyć jakieś lasy jak pogoda dopisze.
Podgrzybek przy DP 36
Podgrzybek przy DP 36 © strus
Maślak zwyczajny przy DP 36
Maślak zwyczajny przy DP 36 © strus
Dojeżdżam do lapidarium w Cisewie i wracam ta samą drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią przez Lipnik do Stargardu i tak pierwsza pięćdziesiątka po pracy w listopadzie zaliczona

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36.Cisewo,