• Kalorie 2097kcal

Tolcz przez Marianowo

Czwartek, 3 listopada 2022 · dodano: 03.11.2022 | Komentarze 3

Wyjazd prawie w południe i postanowiłem pojechać na wschód od Stargardu bo nie byłem tam bardzo dawno ze względu na bardzo kiepskie drogi na tamtych terenach ale jak jest nowy góral to nie przeszkadza zła nawierzchnia i ruszyłem przez Mroczeń wzdłuż rzeczki Krępiel do Strachocina i po krótkiej wizycie na krajowej 20-sce odbijam na Tychowo z którego pojechałem do Sułkowa aby płytówką dojechać do Trzebiatowa.
Najstarszy słup energetyczny w Stargardzie
Najstarszy słup energetyczny w Stargardzie © strus
Trzebiatów - farma wiatrowa
Trzebiatów - farma wiatrowa © strus
TRZEBIATÓW (niem.Treptow) Dwór zbudowany w 1858 roku
TRZEBIATÓW (niem.Treptow) Dwór zbudowany w 1858 roku © strus
Trzebiatów to drogi jak kiedyś w Kunowie ale trzeba się trochę pomęczyć jak i przejeżdżając przez Pęzino aby po zaliczeniu Czarnkowa dotrzeć nad jezioro w Marianowie gdzie był tylko jeden wędkarz a ja po krótkiej chwili ruszyłem przez Trąbki ponownie do krajowej 20 -tki.
PĘZINO (niem.Pansin) Zabytkowy zamek z k. XIV w.
PĘZINO (niem.Pansin) Zabytkowy zamek z k. XIV w. © strus
MARIANOWO (niem.Marienfliess) Jezioro Marianowskie
MARIANOWO (niem.Marienfliess) Jezioro Marianowskie © strus
Dwudziestką dojeżdżam do Dzwonowa i odbijam na Krzywiec który pomylił mi się z Krzywnicą i musiałem skorzystać z mapki aby wybrać następną miejscowość do której mam dojechać.
Wypadło na Rosowo ponieważ prowadziła do niej najlepsza droga z płyt jumbo i na całym odcinku w dobrym stanie.
Z Krzywiec do Rosowa
Z Krzywiec do Rosowa © strus
Po zaliczeniu Chlebowa i Chlebówka wybrałem drogę przez Białuń do Tolcz-a aby przez Łęczycę dojechać do "Chociwelki" na której długo nie byłem bo wystraszyły mnie duże ilości ciężarówek i przy pierwszej okazji odbiłem na Storkówko.
TOLCZ (niem.Tolz) Ruiny dworu z 1835r.
TOLCZ (niem.Tolz) Ruiny dworu z 1835r. © strus

Ze Storkówka dojechałem do Małkocina i można powiedzieć od wjazdu do wioski za starymi torami od wąskotorówki droga masakryczna aż do momentu gdy przez Klępino dojechałem do Stargardu od strony Mokrzycy. Według mnie rower spisywał się gorzej po dziurawych drogach z zamkniętym amortyzatorem niż jeździłem nim po leśnych drogach.

Stargard,Mroczeń,Strachocin,Święte,DK 20,Tychowo,Sułkowo,Trzebiatów,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Trąbki,DK20,Dzwonowo,
Krzywiec,Rosowo,Chlebowo,Chlebówko,Białuń,Tolcz,Łęczyca,DW 106,DW 142,Storkówko,Małkocin,Klępino,Mokrzyca,Stargard.