Prawobrzeże Szczecina

Poniedziałek, 31 października 2022 · dodano: 31.10.2022 | Komentarze 2

Między cmentarzem wiejskim a dwoma w Stargardzie udało mi się wyskoczyć na rundę szosówką chwilę po dwunastej,ledwo dojechałem do kładki nad S10 za Lipnikiem szaro buro i ponuro a nawet chłodno.Na szczęście długo to nie trwało bo gdy odbiłem na Cisewo przy stacji Miedwiecko z powrotem zrobiło się słonecznie widocznie na tą mgłę miało wpływ jezioro Miedwie.
Mglisto nad Zieleniewem
Mglisto nad Zieleniewem © strus
Tym razem od razu z Cisewa ruszyłem na Reptowo a następnie przez Niedźwiedż do Zdunowa gdzie zrobiłem małe  kółeczko po prawobrzeżnym Szczecinie zaczynając od dojazdu do Płoni a następnie przez Oleszno i Sławociesze docieram do Wielgowa  aby przez Zdunowo wrócić tą samą drogo do Niedźwiedzia.
Oleszna - płytowy odcinek drogi
Oleszna - płytowy odcinek drogi © strus
Z Niedźwiedzia jadę wydłużoną drogą do Reptowa i Motaniec a następnie kontynuuję drogę powrotną do Stargardu ta samą trasą co przyjechałem do Reptowa.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Płonia,Oleszna,Sławociesze,
Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.