50-tka po pracy z plusem☀️

Piątek, 28 października 2022 · dodano: 28.10.2022 | Komentarze 2

Lato na koniec października trzeba wykorzystać w stroju na krótko i tak po pracy trochę odczekałem bo wcześniej popadał deszcz i na początku pojechałem w miasto a następnie skierowałem się do ścieżki rowerowej przy Spokojnej i przez Giżynek dojechałem do Golczewa gdzie odbiłem na rundkę po strefie przemysłowej w Kluczewie.
28.10.22 w stroju
28.10.22 w stroju "na krótko" © strus
DDR -ka w Kluczewie - Koniczyna łąkowa, k. czerwona
DDR -ka w Kluczewie - Koniczyna łąkowa, k. czerwona © strus
Wracam do Golczewa i kieruję się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a następnie odbijam na Miedwiecko aby przez Cisewo dojechać do Reptowa i skierować się do Niedźwiedzia.
W Niedźwiedziu obieram kierunek powrotny na Stargard zaczynając od powrotu do Reptowa przez Motaniec gdzie jadę do Kobylanki .

W Kobylance wjeżdżam na ścieżkę rowerową i jadę już prosto do Stargardu bo zaplanowany plus do pięćdziesiątki po pracy zostanie już osiągnięty.Szkoda jutrzejszego dnia ale prawdopodobnie inaczej wolna sobotę spędzimy a  niedziela pracująca chyba pierwsza od ponad roku.
Jesień na DDR-ce w Morzyczynie
Jesień na DDR-ce w Morzyczynie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.