Puszcza Bukowa

Czwartek, 27 października 2022 · dodano: 27.10.2022 | Komentarze 3

Dawno nie byłem w Puszczy Bukowej więc teraz gdy ma nowego górala przydało by się go tam przetestować ale zanim dojechałem do ścieżki rowerowej podjechałem do serwisu rowerowego sprawdzić czy dobrze ustawiłem widelec RockShox Judy bo robiłem to pierwszy raz.DDR-ką jadę do stacji paliw w Motańcu a po drodze robię zakupy w Kobylance i zaczynam jazdę po leśnych ścieżkach zaczynając od dojazdu pożarowego 48 wzdłuż S10 którym dojadę do Jezierzyc gdzie wzdłuż drogi brukowej zrobiono asfaltowe  półmetrowe ścieżki rowerowe
i od razu się lepiej wjeżdża na prawobrzeże Szczecina
Motaniec - wjaz na DP 48 do Jezierzyc
Motaniec - wjazd na DP 48 do Jezierzyc © strus
Wycinka wzdłuż DP48
Wycinka wzdłuż DP48 © strus
Na chwilę wjeżdżam na DW 119 z której odbijam w Puszcze Bukowa kierując się do drogi Bieszczadzkiej [DP1] a nią jadę do głazu Lewandowskiego a następnie przez Kołówko do Kołowa aby skierować się do "Serca Puszczy"
Droga Bieszczadzka
Droga Bieszczadzka © strus
Kołowo - Widok na Kościół filialny p.w. NSPJ z k. XIX w.
Kołowo - Widok na Kościół filialny p.w. NSPJ z k. XIX w. © strus

Głaz Serce Puszczy
Głaz Serce Puszczy © strus
Po wspinaczce której nie odczułem tak jak na starym Viper-ze pora zjechać do Klęskowa a w tym celu wybrałem drogę Górską którą dojeżdżam do ścieżki rowerowej 20A przy rondzie Ronalda Reagana i przez Kijewko docieram do Płoni a po drodze przy drewnianej wiacie robię mini pauzę na posiłek.
Zjazd Drogą Górską do Klęskowa
Zjazd Drogą Górską do Klęskowa © strus

Drewniana wiata przy DDR 20A
Drewniana wiata przy DDR 20A © strus
Po przerwie kieruję się do DK 10 aby z niej odbić na Wielgowo przez Zdunowo i skierować się do dojazdu pożarowego 40 którym podążam do DP 36 a nim do Wielichówka aby tam skręcić w lewo i wyjechać koło szkoły w Sownie .
Wielgowo - wjazd na DP 40
Wielgowo - wjazd na DP 40 © strus

"Chrust" przy DP 40 © strus

"Grube " koniki w Sownie © strus
Można powiedzieć że od Wielgowa do Grzędzic jadę tylko leśnymi drogami z wyjątkiem kilometrowego odcinka w Sownie do dojazdu pożarowego 36 którym zawitałem jak wcześniej pisałem w Grzędzicach gdzie kieruje się do Stargardu przez Żarowo  a po drodze odbieram nowe spodnie rowerowe ,tym razem wybrałem Ale Cycling Solid Winter.
DP 36  w kierunku Grzędzic
DP 36 w kierunku Grzędzic © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,Śmierdnica,DP20,Droga Bieszczadzka,Droga Kołowska,
Droga Górska,Klęskowo,Bukowe,Kijewko,DDR 20A,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,DP40,DP36,Wielichówko,Sowno,DP36,Grzędzice Majątek,