Terenowo do Zdunowa przez Rekowo

Niedziela, 23 października 2022 · dodano: 23.10.2022 | Komentarze 3

Wczoraj wolne ale bez roweru przez ciągłe opady deszczu na dziś wybrałem się góralem aby dojechać na prawobrzeże Szczecina zaliczając jak najwięcej terenu a rozpocząłem od dojazdu pod S10 w Golczewie przez Giżynek aby am pojechać wzdłuż S10 do Kunowa drogą żużlową i techniczną zahaczając o obrzeża Lipnika a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie z której zjeżdżam w Morzyczynie i leśnymi ścieżkami docieram do Jęczydołu aby przez Bielkowo dojechać do Rekowa a tam zanurzyć się w las wykorzystując DP 51  .
Terenowo z Lipnika do Kunowa
Terenowo z Lipnika do Kunowa © strus
Rekowo - Agroturystyka
Rekowo - Agroturystyka © strus
DP 51 - lepszy część trasy do Kłobucka
DP 51 - lepszy część trasy do Kłobucka © strus
Gdy pojawiły się duże kałuże na DP 51 to wiedziałem że będzie ciężko na odcinku przed stawami bo tam jesienią i wiosną  zawsze jest błoto i woda tak było i dziś że 10 m pokonałem z rowerem przez krzaki bo droga była nieprzejezdna.Na moment wjechałem nad staw a następnie skierowałem się przez Jezierzyce do dojazdu pożarowego 47 aby nim dojechać do DK10.
Kłobucko -  staw wędkarski
Kłobucko - staw wędkarski © strus
Lapidarium w Jezierzycach
Lapidarium w Jezierzycach © strus
DP 47 - Kierunek S10/DK 10
DP 47 - Kierunek S10/DK 10 © strus
Chwila na DK 10 i odbijam w Płoni w kierunku Zdunowa gdzie wjeżdżam na drogę szutrową o długości 3300 m którą docieram do Niedźwiedzia a następnie opieram kierunek na Reptowo aby tam wjechać w las czyli dojazd pożarowy 32 którym docieram w okolice DP40 gdzie odbijam na Cisewo przez Wielichówko czyli na powrotną standardową drogę którą wracam szosą.
Reptowo - DP32
Reptowo - DP32 © strus
Wielichówko - plantacja borówki amerykańskiej
Wielichówko - plantacja borówki amerykańskiej © strus
A że dawno nie jeździłem drogami terenowymi postanawiam zjechać z części asfaltowej DP36  i udać się przez las do Grzędzic a na koniec wrócić do Stargardu przez Żarowo.
Lesna droga do Grzędzic
Leśna droga do Grzędzic © strus

Stargard,Giżynek,S10,Lipnik,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,Bielkowo,Rekowo,DP 51,Kłobucko,Jezierzyce,DP 47,DK,10,
Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,DP32,Wielichówko,Cisewo,DP36,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Żarowo,Stargard.