50-tka po pracy z plusem☀️

Czwartek, 20 października 2022 · dodano: 20.10.2022 | Komentarze 4

Tak jak w poniedziałek byłem dziś umówiony na piętnastą na mini rundkę z małżonką do Grzędzic na cmentarz wiejski na sprzątanie do którego pojechaliśmy przez Żarowo i tą samą drogą wróciliśmy a gdy wróciłem z pracy zaliczyłem solo pięćdziesiątkę po gminie Kobylanka do której rozpocząłem jazdę od DDR-ki przy Szczecińskiej a dalej przez Lipnik do Zielenewa gdzie odbijam na Cisewo w którym zaliczam "szufladę" do Wielichówka a następnie jadę przez Reptowa do końca szosy w Niedźwiedziu.
Kierunek Cisewo
Kierunek Cisewo © strus

Dalej droga prowadzi do Zdunowa ale ja zawracam i przez Motaniec po raz drugi melduję się w Reptowie z którego jadę do Kobylanki a następnie wydłużona drogą przez osiedle Zielone wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie i przez Zieleniewo i Lipnik wracam do domu gdzie przebieram potówkę i bluzę oraz zamienia rower na mtb i jak wyżej opisałem zaliczyłem małą rundkę z małżonką jako bonus.
Grzedzice -
Grzędzice - "Dmuchawiec" © strus

"Trekusie" w Grzędzicach © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,