Kąpielisko Dąbie ☁️

Poniedziałek, 10 października 2022 · dodano: 10.10.2022 | Komentarze 2

Po wczorajszych wojażach w terenie dziś przyszła pora na szosę ale tylko dlatego bo potrzebowałem pojechać do sklepu Trek-a w Szczecinie a żeby było szybciej wybrałem się tam Emondą zaczynając od ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca i przy okazji w Kobylance kupiłem butelkę z piciem na drogę.W Motańcu kieruję się na Zdunowo przez Niedźwiedź a następnie obieram kierunek na węzeł Dąbie gdzie odbijam w ulicę Tczewską która jest mniej uczęszczana.W Dąbiu do sklepu jadę Pomorską i Struga tam kwadrans owocnej rozmowy i pora wracać ale zanim to zrobiłem zajechałem na kąpielisko Dąbie które było remontowane.

Kąpielisko Dąbie
Kąpielisko Dąbie © strus

Tą samą drogą wracam do Niedźwiedzia a następnie jadę przez Reptowo do Cisewa a by na koniec wrócić na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecko i wrócić do Stargardu aby poszukać bankomatu z kasą [do trzech razy sztuka] a od jutra druga zmiana więc przerwa od roweru.
Kolory jesieni w Cisewie
Kolory jesieni w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Kijewo,Majowe,
Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.